جلسه شورای پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان با هدف برنامه ریزی هفته دفاع مقدس برگزارشد

  به گزارش رکنا از گلستان ، این جلسه که با هدف برگزاری هرچه باشکوهتر ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شرکت تشکیل شد پس ازبحث و تبادل نظر مقرر گردید برنامه های مورد نظر این ایام به نحو مطلوبی انجام شود.

در همین رابطه  مدیرعامل شرکت استان گاز گلستان ضمن تشکر از  تلاشهای اعضای شورای پایگاه با یادآوری پیام معمار کبیر انقلاب  امام خمینی(ره)که فرمودند ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم گفت:ملتی که با یک حرکت خود جوش و مردمی شکل گرفت و توانست با عنایات الهی ، شجاعانه در مقابل کشور تا دندان مسلح که کمک و همراهی استکبار جهانی را  بهمراه داشت جانفشانی و مقاومت کرده و بت استکبار و حامیانش را به زمین کوفته و پیروز میدان شود .

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف امام راحل و ولایت فقیه شایسته است به آرمانهای بلند امام و رهبری پایبند باشیم و فرهنگ جهاد و دفاع از کیان و ناموس خود را به نسلهای آینده ترویج نمائیم.

طالبی در ادامه بر افتخار کردن به پوشش لباس بسیجی، ماندگاری باشهادت در راه اهداف عالیه نظام، دوری از غفلت و بی خبری ، شرمنده شهدا نشدن، دفاع از حریم جمهوری اسلامی ، شناسایی راههای نفوذ و برقراری امنیت و مراقبت ازتاسیسات استراتژیک،انجام تکالیف واگذارشده بسیج به نحو احسن، پشتیبانی وحضور مستمر در برنامه های بسیج ،تقویت جایگاه ارزنده آن و  موارد مرتبط دیگر  اشاره کرد.

  فرمانده پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان در ادامه افزود:بسیجیان این شرکت نیز در سنگر خدمت رسانی ، در طول سال بویژه در ایام سرد جهت   پایداری جریان گاز با آماده نمودن ایستگاهها و تاسیسات گازرسانی،مامور به انجام وظیفه بوده  تا با استمرار جریان گاز و توسعه گازرسانی ، خدمات شایسته خود را به مردم ولایت مدار و همیشه صحنه  انقلاب هدیه نمایند .  

لازم به ذکراست در این نشست پس از تبادل نظر  مقرر گردید مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس همچون سنوات گذشته با اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت این ایام حماسی به نحو باشکوهی در اداره مرکزی و ادارات تابعه همراه با حضور در برنامه های متمرکز استانی و بسیج ادارات برگزار شود.


گرگان/میلاد زواریی

کدخبر: 722031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟