۸۳هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

به گزارش رکنا از مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ، مدیر کل کمیته امداد مازندران، با بیان اینکه رسیدگی به وضع معیشتی مددجویان یکی از اولویت های کمیته امداد است، اظهار داشت: از مجموع افراد کمک معیشت بگیر 16هزار خانوار در قالب تبصره 14 ، مستمری دریافت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون به 13 هزار و 908 مددجو خدمات درمانی در بخش های هزینه های فرانشیز درمانی ، مراقبتهای ویژه سالمندی ، تجهیزات پزشکی مورد نیاز و سایر مساعدتهای حمایتی و بسته های غذایی و... ارائه شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: 3178 بیمار صعب العلاج و زمینگیر نیز در استان، تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خدماتی مانند خدمات فرانشیز و مابه تفاوت قیمت داروهای تخصصی( ویژه) فرانشیز بیماران بستری و خدمات پاراکلنیکی و تجهیزات پزشکی مانند تخت ، دستگاه اکسیژن ساز ، تشک مواج و ... به آنان ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به پرداخت وام کارگشایی به1705 مددجوی تحت حمایت در بخش های ازدواج ، معیشت و... اشاره کرد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به 5923 مددجو نیز کمک موردی پرداخت شده است.

وی به اهدا جهیزیه به 364 نوعروس تحت حمایت و 46 هدیه داماد به مددجویان در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و خاطر نشان کرد: جهیزیه نوعروسان و هدیه داماد مجموعا به ارزش پنج میلیارد و 690 میلیون تومان با کمک خیران تهیه و به آنان اهدا شد.

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار و خیران در راستای کمک به نیازمندان گفت: با همدلی و وفاق می توانیم بر مشکلات نیازمندان فائق آییم.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 721875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟