کار کمیته امداد بر اساس سیره انبیاء و اوصیا است

به گزارش رکنا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه،مدیر کمیته امداد مازندران افزود:برای خدمت رسانی به نیازمندان برنامه ریزی صورت گرفته و مردم نوعدوست و خیران نیز به این نهاد در ارائه خدمات به نیازمندان مشارکت دارند.
وی اظهار داشت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و زمینه ایجاد خودکفایی برای مددجویان را فراهم می کند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران با تقدیر از خیران تصریح کرد: خیران در هر مناسبت و شرایطی به یاری نیازمندان شتافتند و سال گذشته با کمک خیران بیش از شش هزار تبلت به دانش آموزان نیازمندان متقاضی تبلت اهدا شد.
وی به اجرای شور عاطفه ها در استان اشاره کرد و گفت: باهمکاری صدا وسیما، بسیج،سپاه،سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش ، شور عاطفه ها برگزار می شود.

وی گفت: شور عاطفه ها از ۲۴لغایت ۲۶شهریور در میادین شهرها و مصلاهای نمازجمعه برگزار می شود و تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار هستند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: ۴۰۰مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و کمک های مردم نیکوکار را در اسرع وقت به دست نیازمندان می رسد.
وی گفت: همچنین ۳۳مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش استان ،ایجاد شد و کمک های جمع آوری شده از طریق این مراکز به دست دانش آموزان نیازمند می رسد.

وی گفت: مردم نوعدوست استان می توانند کمک های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری#1*011*8877* پرداخت کنند.
حجت الاسلام عالیشاه از همراهی خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: با همدلی و وفاق در شرایط کنونی میتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.
انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 720759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟