پلیس خرم‌آباد کلاهبرداران اسکیمری کشور را زمین‌گیر کرد/ ۱۹ استان در تعقیب کلاهبرداران

به گزارش رکنا از لرستان، سردار " یحیی الهی"  در تشریح این خبر، اظهار داشت: درپی مراجعه تعدادی شهروندان به پلیس فتا استان و اعلام اینکه افرادی از طریق کپی کارت عابر بانک (اسکیمر) از آنان مبالغی را کلاهبرداری کرده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا لرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات فنی و پلیسی 2 کلاهبردار را در شهر خرم آباد شناسایی و  دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه اسکیمر، یک دستگاه لب تاب و 80 کارت کپی شده عابر بانک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان، گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد، متهمان طعمه های خود در فرصت مناسب و حین کشیدن کارت خرید از عابر بانک آنان کپی اخذ نموده و با ذکر این توجیه که دستگاه پوز دچار نقص فنی شده است از مشتریان کلاهبرداری می کردند.

 این مقام انتظامی لرستان با اشاره به شناسایی 17 مال باخته در این رابطه، اذعان داشت: متهمان در تحقیقات بعل آمده و مستندات و دلایل پلیس لب به اعتراف گشوده و مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال کلاهبرداری از آنان کشف شد.

سردارالهی در پایان با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب 19 استان بوده اند، به هم استانی ها توصیه کرد: ضمن توجه جدی به هشدارهای پلیسی کارت های عابربانک خود را در اختیار افراد ناشتاس قرار ندهند و هنگام خرید مایتاج، دقت بیشتری بکنند.

 

کدخبر: 720418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟