اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به درمانگاه تخصصی فرهنگیان

به گزارش رکنا از مازندران؛ «داوود کیا کجوری» با اقدامی خیرخواهانه و با توجه به نیاز شدید مرکز درمانی به دستگاه اکسیژن ساز، یک دستگاه اکسیژن ساز به درمانگاه  فرهنگیان شهرستان چالوس اهدا کرد.
این معلم خیر چالوسی در خصوص این اقدام، گفت: در شرایطی که بیماران کووید ۱۹ و مبتلایان کرونایی به شدت نیاز به اکسیژن برای کمک به بهبود شرایط تنفسی دارند، با مشورت با همسرم اقدام به انجام این عمل خیرخواهانه کردم تا شاید بتوانیم سهم کوچکی در مبارزه با این بیماری خطرناک داشته باشیم.
کیا کجوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط معلمان در ایام کرونا، گفت: معلمان خوب و زحمتکش در سراسر کشور باعث شدند تا فعالیت های آموزشی در دوره کرونا استمرار یابد و بخشی از عظمت و خدمات معلمان به عنوان الگوهای بی بدیل در جامعه آشکار شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از این معلم چالوسی  اظهار داشت: ارزش این دستگاه ها افزون بر چهل میلیون ریال است که به درمانگاه فرهنگیان اهدا شد.
مهدی سام دلیری با اشاره به شیوع بیماری کرونا در موج های جدید، افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت زیاد دستگاههای اکسیژن ساز برای تامین اکسیژن بیماران در این برهه زمانی در تلاش هستیم بتوانیم در آینده نزدیک تعداد بیشتر از این دستگاه ها تهیه و در اختیار بیماران کرونایی فرهنگی قرار دهیم.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 716613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟