شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترافیک بررسی و تایید شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان،رضا زمانی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان گفت: شیوه نامه مدیریت حمل بار در داخل شهر همدان که توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تهیه و تنظیم گردیده بود مطرح و کلیات آن به تایید شورای ترافیک شهرستان رسید.

معاون امور عمرانی فرمانداری همدان افزود:  این شیوه نامه جهت تایید نهایی به شورای همتای استان ارسال می گردد.

وی یادآور شد: بر اساس ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداریها موظفند حمل و نقل بار و مسافر در داخل محدوده شهرها را در قالب موسسات و شرکتهای تعاونی و یا خصوصی ساماندهی و بر آنها نظارت کنند.

زمانی افزود: در این راستا این شیوه نامه توسط شهرداری همدان تهیه گردیده تا فعالیت وانت بارها ، کامیون های حمل نخاله، کامیونهای حمل بار و... در سطح شهر بطور مطلوبتر مدیریت شود.

وی تصریح کرد: اجرای مطلوب این قانون نیاز به هماهنگی و همکاری با سایر دستگاهها از جمله سازمان صمت ، راهداری و حمل ونقل و پلیس راهور دارد که مقرر شد در جلسات کارشناسی تعیین تکلیف شود .

معاون فرماندار همدان افزود: شیوه نامه حمل‌ونقل بار درون‌شهری با هدف بهبود وضعیت جابجایی بار، کاهش آسیبهای احتمالی به زیر ساختهای خدمات شهری و رفع چالش‌های اصلی مرتبط با این بخش از ترافیک شهری انجام می شود

 

کدخبر: 716528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟