فرماندار هشترود از عدم توجه مردم به پروتکل های بهداشتی اظهار نارضایتی کرد

به گزارش رکنا وی گفت:متاسفانه در حال حاضر کمتر از ۲۰درصد مردم منطقه هشترود به پروتکل ها عمل می کنند واین خطر بزرگی در آینده برای منطقه خواهد بود

امینیان وضعیت کرونا در هشترودرا اسف بار خواند وگفت:اگر منوال به همین روش پیش برود در آینده نه چندان دور شاهد افزایش آمار مرگ ومیر وتعداد بستری ها در بیمارستانها خواهیم بود وبالطبع تغییر رنگ از قرمز ،به قرمز سیاه نیز  نزدیک  خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در هشترود تصریح کرد: در مراسمات عزاداری هم رعایت شیوه نامه های بهداشتی اولین وآخرین حرف را می زند واگر در برگزاری مراسمات به این قاعده کم توجه باشیم حتما در آینده ضربات واثرات جبران ناپذیری را از جانب این ویروس خواهیم دید.

بازار هفتگی در صورت عدم رعایت پروتکل ها از هفته آینده تعطیل خواهد بود

امین امینیان از شهرداری و دیگر ادارات متولی خواست که هم بازار هفتگی ونیز به آرامستانها توجه ویژه ای داشته باشند واگر از هفته آینده با رصدی که توسط،همکاران از بازار هفتگی خواهد شد پروتکل ها رعایت نشود وفروشندگان اهمال کاری وسهل انگاری کنند حتما تعطیل خواهیم کرد.

فرماندار هشترود در ادامه به قیام امام حسین (ع) وفرا رسیدن ایام عزاداری سرور .سالار شهیدان نیز اشاره کرد وافزود:یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) تشکیل حکومت اسلامی بود. امام حسین (ع) برای اینکه صرفا به شهادت برسد به کربلا نیامد بلکه در پی اهدافی از جمله تشکیل حکومت اسلامی عزم کربلا کرد؛ هر چند که می دانست در پایان شهید می شود. در جمله‌ای از آن حضرت می‌خوانیم:" بار خدایا! تو خوب می دانی که انقلاب و نهضت من به خاطر حکومت و سلطنت بر مردم و دستیابی به زرق و برق دنیا نبوده بلکه هدف من از حکومت، ارائه معالم و نشانه‌های دینت به مردم ، و اصلاح بلاد و شهرها و ایجاد امنیت برای بندگانت و عمل به فرایض و سنتها و احکام توست .

وما هم وظیفه داریم با توجه به شئونات الهی واسلامی در راه دین خدا واهداف عالی امام حسین (ع)قدم برداریم ودر عزاداری های خود شعور حسینی را جای شور حسینی کنیم وحتما یا رعایت پروتکل در جهت کاهش ابتلا به بیماری کرونا در جامعه باشیم

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟