وضعیت بیمارستان های کرمانشاه به حالت قرمز درآمد/ مردم بدون نگرانی واکسن بزنند

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: امروز رکورد جدیدی از نظر بیماران بستری در بیمارستان‌های استان ثبت شد.

وی با اشاره به بستری شدن یک‌هزار و ۵۲۶ بیمار در استان، افزود: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان این عدد بالاترین تعداد بستری‌ها بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با احتساب ۶۷۶ بیماری که به منظور تزریق رمدسیویر به صورت موقت بستری شده‌اند این عدد به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر می‌رسد که می‌توان به عنوان یک فاجعه از آن یاد کرد و وضعیت قرمز بیمارستان‌های استان را اعلام کرد.

محمدی ادامه داد: بیش از ۳۷ درصد بیماران در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان بستری هستند، اسلام آبادغرب سه روزه که تعداد بیماران سه رقمی شده است.

وی خاطرنشان کرد: روند بیماری کماکان افزاینده است و اثری از کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری نداریم و مشخص نیست که چه زمانی به قله پیک پنجم برسیم، اما انتظار می‌رود فعلا روند صعودی باشد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان، گفت: همچنان عده‌ای قابل توجهی از گروه‌های هدف بالای ۳۵ سال برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند، خواهش می‌کنم به شایعات در خصوص تزریق واکسن توجه نکرده و هر چه سریع‌تر بدون هیچ‌گونه نگرانی برای واکسیناسیون اقدام کنید./ فارس

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 716226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟