افتتاح 594 پروژه در هفته دولت

به گزارش رکناازرشت، وی خاطرنشان کرد: با تلاش ، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تعداد590 پروژه شهری و روستایی در خصوص احداث و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و متوسط و ترانسفورماتورهای برق برای تقویت ولتاژ برق مشترکین افتتاح خواهد شد.

 هنرمند گفت: 4 پروژه برق رسانی روستایی نیز به مبلغ بیش از 3 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: روستای کلستان در شهرستان لاهیجان، روستاهای کلمر و لتن پرت در شهرستان تالش همگی بوسیله انرژی خورشید و بصورت فتوولتاییک برقدار خواهند شد و روستای هده نیز بوسیله احداث شبکه مورد برق رسانی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: با اجرای این پروژه های تامین برق روستایی، مجموعاً تعداد 181 خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق؛ بهره مند خواهد شد.

هنرمند اظهار داشت: تعداد روستاهای برقدار استان گیلان 2564 روستا می باشد که تمامی روستاهای بالای 20 خانوار طبق سرشماری سال 85 ، در سال 1389 برقدار شده اند و در حال حاضر برق رسانی به روستاهای زیر 10 خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام می باشد .

شایان ذکر است شرکت توزیع برق گیلان بیش از یک میلیون و 537 هزار مشترک در کل استان گیلان دارد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 714769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟