دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه/ برداشت غیرمجاز 10 میلیارد ریالی از حساب مشتریان + عکس و جزئیات

به گزارش خبرگزاری رکنااز کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از ارجاء چند فقره شکایت به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا کرمانشاه در تحقیقات گسترده خود و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی 2 فرد تحت تعقیب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن ها در مخفیگاهشان اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 4 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه اسکیمر، 61 کارت بانکی کپی شده و مقدار زیادی طلاجات، ارز دیجیتال و وجه نقد کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از اعتراف متهمان دستگیر شده به برداشت 10 میلیارد ریال از حساب بانکی مشتریان خود خبر داد و گفت: هر 2 نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد: اسکیمر دستگاهی است که از طریق آن مجرم اقدام به کپی برداری از کارت بانکی و سپس ایجاد یک کارت مشابه می کند، هرچند قابلیت کپی برداری رمز کارت را ندارد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست خریداهای خود را از مراکز معتبر انجام دهند و حتی الامکان رمز را هم خودشان وارد کنند تا امکان سوء استفاده های بعدی گرفته شود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 713681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟