نیاز شدید بیمارستان قوچان به اکسیژن و تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرنگار رکنا از خراسان رضوی، رئیس شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان قوچان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: کادر درمان و مجموعه سلامت شهرستان برای خدمت رسانی هرچه بهتر به بیماران به امکانات بیشتری نیاز دارد.

فرشید فتحی مقدم ضمن بیان توجه به افزایش چشمگیر بیماران دلتا در قوچان عنوان کرد: فقط یک دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان داریم که فراتر از ظرفیت اسمی آن مشغول به کار است و نکته مهم توجه اینکه دستگاه اجاره ایست، با این اوصاف سی تی اسکن قوچان مشغول خدمت رسانی به عموم مردم از سایر شهرهای فاروج، درگز و ... است.

فتحی ادامه داد: تجهیزاتی نظیر ونتیلاتور، تخت آی سی یو، تشک مواج، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و... از موارد قطعی مورد نیاز مجموعه سلامت شهرستان قوچان هستند.

نماینده شهرستان های قوچان و فاروج نیز در گفت‌وگوی تلفنی به خبرنگار رکنا اعلام کرد: پیگیر مشکلات و کمبود تجهیزات درمانی شهرستان هستم.

علی آذری گفت: نخستین محموله تجهیزات درمانی از اقلام مورد نیاز کادر مبارزه با کرونا به ارزش تقریبی ۹میلیارد ریال تامین شد.

وی ادامه داد: نامه حواله این تجهیزات برای دفتر قوچان و رییس شبکه بهداشت ارسال کردم تا هرچه سریع تر نسبت به دریافت این محموله از مشهد اقدام کنند.

آذری تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده، دومین محموله تجهیزات درمانی بزودی به حوزه انتخابیه ارسال می شود.

کدخبر: 713056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟