آیا مترو و اتوبوس های درون شهری مشهد تعطیل خواهند شد؟

به گزارش ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در خصوص تعطیلی سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس، گفت: شورای شهر در حوزه حمل‌ و نقل عمومی این تصمیم را اجرایی می‌کند.

وی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از آرامستان بهشت رضوان، افزود: وضعیت کرونای مشهد، وضعیت بحرانی است و بر این اساس متناسب با شرایط باید تصمیمات و راهکار‌های عاجلی نیز گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه برخی تصمیمات در حیطه اختیارات مدیریت شهری نیست و نیازمند اتخاذ تصمیم از سوی ستاد مقابله با کرونای استان است، ادامه داد: شورای شهر و مدیریت شهری هرگونه همکاری اعم از تغییر ظرفیت‌ها و تعطیلی خدمات را در این زمینه انجام خواهد داد.

فرهمندی بیان کرد: متناسب با شرایط باید کمک کنیم که این شرایط بحرانی مدیریت شود.

وی در ادامه از پیش‌بینی و اتخاذ تدابیر لازم از سوی شورای شهر مشهد، در بحث تخصیص بودجه با هدف تأمین امکانات مورد نیاز، در راستای حمایت از سیاست‌های ستاد کرونای استان خبر داد و تصریح کرد: همه باید دست به دست یکدیگر دهیم تا از این بحران عبور کنیم و حداقل آسیب متوجه شهروندان شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در خصوص تعطیلی سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس نیز تأکید کرد: تعطیلی ناوگان با تعطیل شدن فعالیت بخش‌های خصوصی و دولتی و اصناف میسر است؛ اگر تصمیم به تعطیلی گرفته شود، شورای شهر در حوزه حمل‌ و نقل عمومی این تصمیم را اجرایی می‌کند.

کدخبر: 712606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟