دیدار مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ب نماینده محترم ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری رکنا ازمازندران، حضرت آیت اله لائینی در این دیدار ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) گفت: زنده نگهداشتن حماسه عاشورا و سوگواری شهادت سالار شهیدان و یاران گرانقدرش، عزت و سربلندی دنیا و آخرت ما را تضمین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: در پیام نوروزی مقام معظم رهبری و پیامهای بعدی ایشان، با صراحت و قاطعیت، حمایت و پشتیبانی تولید و رفع موانع آن مورد تأکید فراوان قرار گرفته است.

حضرت آیت اله لائینی بیان داشت: 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک فرصت خوبی برای ارج نهادن و گرامیداشت تلاشها و مساعی صنعتگران خستگی ناپذیر است و مسئولین باید نسبت به رفع مشکلات این جهادگران صحنه صنعت و تولید، اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، با ارائه گزارش عملکرد شرکت در 4 ماهه نخست سالجاری گفت: فرارسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصتی است تا بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای حضرتعالی، گامهای مؤثری را جهت رشد و شکوفایی صنعت استان برداریم.

امینی تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ضمن گرامیداشت 21 مرداد، آمادگی خود را بمنظور حمایت همه جانبه از ارتقاء تولید و رفع مشکلات صنعتگران اعلام می دارد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 712082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟