۸۳هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار داشت: سیاست راهبردی کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان است و آموزش های مهارتی به آنان ارائه می شود تا خودکفا شوند.

وی به پرداخت مستمری به مددجویان اشاره و تصریح کرد:در سال‌جاری مستمری مددجویان یک نفره ۲۹۸ هزار تومان، دونفره ۵۲۵ هزار تومان، سه نفره ۷۰۴هزار تومان ، چهار نفره ۹۱۰ هزار تومان و پنج نفره و پنج نفره به بالا یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

حجت الاسلام عالیشاه بیان داشت: مددجویان تحت حمایت پهلوانان انقلاب بوده و آبرومند هستند و باید عزت و شأن کرامت آنان حفظ شود.

وی گفت: در ماه رمضان تمام سعی و تلاش کارکنان کمیته امداد استان این است بهترین خدمات را در این ماه مبارک به نیازمندان ارائه کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود : با استفاده از ظرفیت استان و ظرفیت خیران به نیازمندان خدمات ارائه می دهیم و در تلاشیم تا با کمک های خیران و مردم نوعدوست سرانه کمک به ایتام را افزایش دهیم .

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: دو هزار و ۸۰۰نفر از ایتام وهشت هزار ۹۰۰ نفر از فرزندان طرح محسنین از حمایت های مادی و معنوی ۳۲هزار حامی نیکوکار بهره مند هستند که سرانه کمک به آنها (ایتام و فرزندان محسنین) ۳۰۰هزار تومان است و با کمک خیران سعی داریم تا این سرانه را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه خیرات و مبرات است تمام کارکنان کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری را بسیج کردیم و با کمک خیران و مردم نوعدوست تلاش کردیم تا بهترین خدمات را با همدلی به مددجویان ارائه دهیم.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: قطعا با یاری و مشارکت خیران ، مسئولان و مردم نوعدوست مازندران خدمات شایانی به مددجویان داده می شود.

 طالبی فرماندار محمودآباد هم گفت: باید با کمک خیران و همراهی هم به نیازمندان یاری رسانیم .

وی افزود: مدیرکل و کارکنان کمیته امداد مازندران در خدمت به نیازمندان صادقانه فعالیت می کنند و این نشان از خلوص نیت کارکنان این نهاد دارد.

طالبی تاکید کرد: باید به فکر همنوعان باشیم و این ویژگی در سیره ائمه اطهار علیهم السلام وجود دارد و کمک به محرومان موجب برکت در زندگی می شود.

گفتنی است : برگزاری مفتاح الجنه مجازی،دیدار با کارکنان کمیته امداد محمودآباد از جمله برنامه های حجت الاسلام عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندران در شهرستان محمودآباد بوده است.

ساری/عباسی نیک 

کدخبر: 682813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟