پروژه مهر حاصل تفکر جمعی برای ارتقای آموزش و پرورش است

به گزارش ادارکنا از مازندران، پنجمین جلسه پروژه مهر ۱۴۰۰ ناحیه دو ساری با حضور سهرابی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو ساری برگزار شد.

 علی سهرابی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت و کارگروه های ناحیه دو ساری از آنها خواست همچون گذشته درثبت سفارش کتب درسی، ثبت نام دانش آموزان و تشکیل به موقع جلسات گارگروهها و ارسال مصوبات و نتایج آن به دبیرخانه، ساماندهی نیروهای انسانی به طور مصمم و مداوم پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران افزود: باید با بهره گیری از تمامی امکانات موجود و بکارگیری نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای سازنده‌ی صاحب نظران اعم از همکاران اداری و آموزشی، مدیران محترم و اولیای محترم دانش آموزان در جهت بازگشایی به موقع مدارس و هدایت نیروی انسانی تلاش وافری صورت گیرد.

در ابتدای این جلسه پریسا خورشیدی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات جلسات قبل و فضای فیزیکی مدارس ارائه نمود.

وی پروژه مهر را حاصل تفکر جمعی برای ارتقای آموزش و پرورش دانست و گفت: پروژه مهر در اولویت و دغدغه همه ماست و قطعا با داشتن پروژه مهر خوب و باکیفیت به مهری با نشاط و شاداب دست پیدا می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری پروژه مهر را یک برنامه مشارکتی بزرگ دانست و اظهار کرد: پروژه مهر یک برنامه فراسازمانی است که در اجرای آن نیاز به حمایت و مشارکت سایر دستگاهها داریم.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 710499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟