رستوران و آسفالت جاده ارتباطی پیست اوجور تا مهرماه تکمیل می شود

به گزارش  خبرگزاری رکنا در شهرستان سرعین ،  اکبر بهنام جو در جریان بازدید از روند اجرای جاده و پناهگاه و رستوران پیست آلوارس و اوجور تصریح کرد: توسعه گردشگری در زمستان موجب رونق اقتصاد استان بوده و با اجرای این زیرساخت های مهم ، تخت های اقامتی در زمستان و پاییز خالی نمی ماند.

وی افزود: ساختمان رستوران و پناهگاه این پیست مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند که فاز اول این پیست ۱۶ سال پیش و فاز دوم امسال اول خرداد افتتاح شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد:  هم افرادی که برای اسکی در پاییز و زمستان و اوایل بهار برای اسکی مراجعه می کنند و هم گردشگرانی که در سایر ماهها به منطقه می آیند از این امکانات استفاده می کنند.

بهنام جو بیان کرد: این جاده با کیفیت مناسب از سوی پیمانکار در حال انجام است که سه کیلومتر باند اول آسفالت شده و باقی جاده را تا شهریورماه به اتمام می رسانند.

وی افزود: در کنار آن زیرسازی روستای شایق و روستای الوارس هم در برنامه دارند. 

استاندار اردبیل گفت: روکش آسفالت هم راهداری  انجام می دهد و جاده سه و نیم کلیومتری  اوجور هم با اختصاص اعتبار از محل استان و شهرستان و سایر تبصره ها انجام می شود.

وی بیان کرد: در راستای رونق گردشگری زمستان پیست اسکی شابیل هم در حال اجرا بوده و مراحل آغاز اجرای پیست خلخال نیز در حال انجام است.

 بهنام جو اجرای زیرساخت های  مهم ارتباطی در استان از جمله راه آهن، چهار خطه کردن جاده ها و اختصاص خط هوایی مختص استان را از جمله اقدامات مهم در راستای توسعه این استان برشمرد.

 

کدخبر: 708210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟