با اتحاد و وحدت پشت سر رهبری حرکت کنیم| بصیرت و مرزبندی با دشمنان انقلاب از وظایف حوزه‌های علمیه خواهران و برادران

به گزارش رکنا از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در مراسم افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران ریحانه الرسول (س) شهرستان دلفان اظهار داشت: سازمان هایی مانند تبلیغات اسلامی، اوقاف، فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری باید به همدیگر متصل شوند تا یک جریان سالم فرهنگی را در جامعه ایجاد کنند و باعث ارتقای دین در کشور و جهان شوند.  

وی افزود: امروز با تغییرات ایجاد شده در سطح کشور ، کار و تحولات جبهه انقلاب شروع شده است و باید با اتحاد و وحدت پشت سر مقام معظم رهبری برای رسیدن به قله فضیلت حرکت کنیم.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: باید برای توسعه مدارس علمیه خواهران و برادران در سطح استان لرستان از ظرفیت نهادها و سازمانهای دولتی، سپاه پاسداران، بسیج استفاده شود.

به گفته وی در گام دوم انقلاب اسلامی باید بر اخلاق اسلامی و معنویت تاکید و برنامه ریزی در مدارس علمیه خواهران و برادران به گونه‌ای باشد، که دانش آموختگان با دانش کافی وارد جامعه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بعد از انقلاب اسلامی حوزه های علمیه خواهران و برادران رشد کمی و کیفی مطلوبی داشته و حوزه علمیه خواهران به جهت تعلیم و تربیت آنها و دین شناسی موفق عمل کرده اند.

وی انقلابی بودن، انقلابی ماندن ، دشمن شناسی، بصیرت لازم و مرزبندی با دشمنان انقلاب اسلامی را از وظایف حوزه های علمیه خواهران و برادران عنوان کرد و گفت: حوزه های علمیه خواهران و برادران باید دانش و معارف اسلامی را به گونه‌ای ترویج و گسترش دهند که نسلهای گذشته و آینده را در نوردیده و باعث رشد و تعالی جامعه اسلامی در کشور ایران و جهان اسلام شوند.

وی با  تقدیر و تشکر از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دلفان گفت: این شهرستان دارای علمای بزرگ و اندیشمند، ایثارگران و جهادگران دوران دفاع مقدس، خیران و نیکوکاران نیک اندیش است که هم در استان و هم در خارج از استان دارای چهره های شناخته شده ای می باشند.

 

کدخبر: 705970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟