رونمایی از پوستر " حجاب، نه به بردگی " در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، احمدحسین فتایی؛ مدیرکل، در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی و ریاست گروه فرهنگی اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب، گفت: در این پوستر که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شده، به سابقه تاریخی حجاب در فرهنگ ایران اشاره شده است.

 وی افزود: محتوای پوستر " حجاب، نه به بردگی " توسط معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تدوین و اجرای آن را آرش فروغی، هنرمند برجسته هنرهای تجسمی و کاریکاتوریست مطرح لرستانی بر عهده داشته است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: این پوستر به عنوان یکی از طرح های برتر معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته عفاف و حجاب انتخاب شده و به صورت گسترده در فضای مجازی و در سطح استان توزیع خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم ابراز داشت: عفاف و حجاب، بانوی مسلمان ایرانی را از سایر بانوان جهان متمایز ساخته و زمینه ساز حضور موفق بانوان ما در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان تاکید کرد: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید در تمام طول سال مد نظر متولیان فرهنگی قرار گیرد و نمود فعالیت های صورت گرفته را در این هفته مشاهده کنیم.

 

 

 

کدخبر: 705061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟