عید فطر، عید توفیق بر عبادات، تهذیب نفس، توبه و یاد محرومان است

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، فرا رسیدن عیدسعید فطر و حلول ماه شوال را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف استان لرستان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

«الحمد لله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا»

عید سعید فطر تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار و پاکی جان در نهر پاک رمضان است. عید توفیق بر عبادات، توبه، تهذیب نفس و یاد محرومان است.  

عید فطر روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس و شکرگزاری به درگاه الهی به پاس آنچه درضیافت خویش ما را به آن مهمان نموده و بسوی آن هدایت فرمود. روز شکر نعمات الهی و کرامت و شرافت برای محمد و آل محمد (ص) و پیروان آن حضرت است.

خوشا به حال آن‌هایی که در پرتو فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و در سایه لیالی پرفیض قدر توشه. ای از تقوی بر گرفته وبا ذکر اللهم اهل الکبریا والعظمه به استقبال این عید فرخنده آمده‌اند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطررا به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی، و همه مسلمین جهان به ویژه مردم شریف استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان پیروزی اسلام و مسلمین و رستگاری عزت و کرامت همگان را درخواست می نمایم.

خرم‌آباد، امین پارسا 

 

کدخبر: 687078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟