بهره‌برداری از پل شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مواصلاتی لرستان و کرمانشاه

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، سید موسی خادمی در مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها گفت: امروز با حضور ریاست محترم جمهور بصورت ویدئوکتفرانس، تعدادی از پروژه های مربوط به راه و شهرسازی افتتاح شد؛ از جمله ۳۲۱ کیلومتر بزرگراه در کشور به بهره‌برداری رسید که ۲۶ کیلومتر از آن مربوط به استان لرستان است.

وی افزود: در مراسم امروز و در حوزه راهداری تعداد زیادی پروژه مربوط به راه روستایی،پل ها و آثار تخریبی ناشی از سیل به بهره برداری رسید که یکی از مهمترین پروژه های این حوزه پروژه مربوط به پل بابازید است که یک پروژه مهم برای استان لرستان است و راه ارتباطی لرستان با کرمانشاه و ایلام را تامین می کند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در جریان سیل خسارت زیادی به این پل مواصلاتی  وارد شد و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد و خوشبختانه با تلاش مجموعه راهداری این پل امروز تحت عنوان پل شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید و در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

گفتنی است پروژه های مربوط به استان لرستان با اعتباری بالغ بر  ۱۴۷ میلیارد تومان شامل: بازسازی، مرمت و احداث ۲۸ دستگاه پل،روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی به طول ۴۶ کیلومتر،بهسازی و روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی در قالب طرح ابرار به طول ۶۴ کیلومتر ،روشنایی طولی ۵ کیلومتر و روشنایی نقطه ای ۱۱ نقطه می باشد که به بهره برداری رسید.

کدخبر: 705252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟