ذبیح جودکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار رکنا در لرستان اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان سلسله با دستور جلسه شورای حفاظت از منابع آب پس از اخذ دستور از ریاست محترم دادگستری شهرستان با همکاری اداره برق و نیروی انتظامی مبادرت به قطع برق و پلمپ ۵حلقه چاه کشاورزی در محدوده مطالعاتی بخش فیروزآباد کرد.

وی افزود: تعداد ۴حلقه از این چاهها دوهفته گذشته متعهد به نصب کنتور هوشمند و عدم کشت سیب زمینی  شده بودند ولی متاسفانه علیرغم‌ تعهد محضری مبادرت به کشت سیب زمینی و  عدم نصب کنتور هوشمند کرده بودند که اداره منابع آب پس از سپری شدن فرصت قانونی با کسب دستور از مقام محترم قضایی (ریاست محترم دادگستری)مجددا  مبادرت به قطع برق و پلمپ چاههای فوق کرد.

مدیر امور آب شهرستان سلسله گفت:بر اساس مصوبات شورای حفاظت از منابع آب در سطح استانی نصب کنتور حجمی هوشمند برای تمامی چاههای کشاورزی و صنعتی الزامیست. لذا از تمامی مالکین چاهها دعوت می گردد جهت جلوگیری از قطع برق چاه و پلمپ آنها هر چه سریعتر نسبت به نصب کنتور هوشمند به اداره منابع آب شهرستان سلسله مراجعه نمایند.در غیر اینصورت هرگونه خسارت ناشی از قطع برق و پلمپ چاه و محصولات زراعی تحت پوشش آنها بر عهده مالکین چاه و شرکا میباشد.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 703467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟