اداره برنامه ریزی و کنترل پروژه نقش مهمی در تحقق اهداف دارد

به گزارش  رکنا از گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اهمیت حوزه برنامه ریزی در سازمان گفت : اداره برنامه ریزی و کنترل پروژه از حوزه های کلیدی در مخابرات محسوب می شود و نقش مهم رصد فعالیتها ، طرح ها و پروژه  ها از وظایف اصلی آن است .

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به بررسی شاخص ها و کنترل پروژه ها در اداره برنامه ریزی گفت : نتایج حاصله از بررسیهای بعمل آمده در این حوزه تاثیر زیادی در اجرای موفقیت آمیز پروژه ها و فرآیندهای کاری داشته و لذا ضرورت دقت در رصد و ورود به جزئیات فرآیندی بسیار مورد اهمیت است .

وی با توجه به شرایط مخابرات ، افزایش درآمد و تدابیر اندیشیده شده در این زمینه را مورد توجه دانست و گفت : در همین راستا سه کارگروه افزایش درآمد در بخشهای ثابت ، دیتا و سیار تشکیل شده و ازاداره برنامه ریزی خواست تا با پیگیری های لازم از روند فعالیتها و تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروهها ، نتایج بدست آمده و روند رشد درآمدی در این سه بخش را پیگیری نمایند و راهکارهای مناسب در اجرای درست طرح ها را ارائه دهند.

دکتر غلامعلی شهمرادی با قدردانی از کارکنان اداره برنامه ریزی در کسب رتبه برترکشوری در ارزیابی شاخص ها گفت : تلاش در جهت تحقق اهداف سازمانی از نقاط قوت هر بخش است و ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاشهای صورت گرفته اهداف در زمان مشخص شده تحقق یابد


گرگان /کرامتی

کدخبر: 702333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟