بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران از شهرک صنعتی نکا

به گزارش رکنا، با حضور حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری و همراهان و امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، با حضور در شهرک صنعتی نکا، از واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی بازدید کردند.

حجت الاسلام اکبری در این بازدید گفت: باید با برنامه ریزی درست و اصولی، به تقویت بخش تولید و صنعت که اشتغال پایدار را بدنبال دارد، کمک کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه انتخاب امینی مدیرعامل جدید شرکت شرکتهای صنعتی استان نوید بخش حل مشکلات گذشته است بیان داشت: هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود چرا که برخی از مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران ناشی از عدم آگاهی به قوانین است که با انجام بازدیدهای میدانی و تعامل و همکاری، این مشکلات حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران انقلاب گفت: حمایت قضایی از واحدهای تولیدی موجب رشد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان خواهد شد.

امینی افزود: همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه قضاء و تسریع در روند رسیدگی به پرونده های فسخ قرارداد و خلع ید اراضی، سبب واگذاری زمین های راکد به سرمایه گذارانی خواهد شد که اهلیت و توان لازم را برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی دارند و در نتیجه موجب هم افزایی و پویایی واحدهای صنعتی در استان می شود.

وی بیان داشت: تلاش برای رونق تولید، مجاهدت است و تولیدکنندگان از اقشار فعال و جهادگر هستند که در خط مقدم تولید و اشتغال قرار دارند که باید مورد توجه قرار گیرند و با وجود بندر مهم اقتصادی امیرآباد و بزرگترین نیروگاه در شرق استان، می توان سرمایه‌گذاران خوبی را جذب و فرصت اشتغال، تولید و سرمایه گذاری استثنایی را برای مردم منطقه به ارمغان ‌آورد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: شهرک صنعتی نکا دارای 107 هکتار وسعت بوده که در حال حاضر تعداد 65 واحد بهره بردار با حجم سرمایه گذاری 2058 میلیارد ریال و اشتغال 1782 نفر در این شهرک صنعتی مشغول فعالیت می باشند.

لازم به توضیح است در حاشیه این بازدید، تعدادی از فعالان واحدهای تولیدی، مشکلات خود را با رئیس کل دادگستری استان مطرح نموده و با چگونگی مراحل رسیدگی و حل مشکلات قضایی، آشنا شدند

انتهای پیام/عباسی نیک 

کدخبر: 700524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟