سردار افشار جایگزین «علی نیکزاد ثمرین» شد!

به گزارش رکنا از اردبیل ،در پی این اختلاف روز گذشته سردار افشار، که پیش از این به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات کنار کشیده بود به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی انتخاب شد

 پس از انتشار خبر کشمکش و اختلاف در ستاد مرکزی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، خبرهای تکمیلی که به دست خبرنگار دیده بان ایران رسیده حاکی از این است که طی روزهای گذشته یکی از نزدیکان ابراهیم رئیسی طی مشاجره ای با علی نیکزاد ثمرین از او به دلیل صادر کردن خودسرانه «احکام مسئولان ستاد رئیسی در استانها» انتقاد کرد.

گفته می شود در پی این اختلاف روز گذشته سردار افشار، که پیش از این به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات کنار کشیده بود به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی انتخاب شد.

این در حالی است که علی نیکزاد ثمرین ۱۰ روز پیش به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام سید ابراهم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده بود.

 علت اصلی اختلاف بین علی نیکزاد ثمرین و ابراهیم رئیسی سهم خوایی  از دولت احتمالی آینده است که تا اینجای کار ابراهیم رئیسی در برابر این درخواست ها مقاومت کرده و تا روز پنجشنبه کلیه امور مربوط به ستاد مرکزی اش را به «سیدصولت مرتضوی» شهردار پیشین مشهد واگذار کرده بود، اما از ظهر دیروز مسئولیت ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی به سردار افشار واگذار شد

 

کدخبر: 692511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟