سرمایه گذاران بخش بهداشت و درمان مورد حمایت قرار  می گیرند

به گزارش رکنا از بندرعباس، فریدون همتی با بیان اینکه اقدامات لازم برای رفع موانع اجرایی بیمارستان تخصصی دندان‌پزشکی که توسط بخش خصوصی اجرا شده است، از دو سال پیش با پیگیری معاونت اقتصادی استانداری انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه بیمارستان دندان‌پزشکی که مجهز به ۳۰ تخت بیمارستانی و دو اتاق عمل است، پیشرفت قابل قبولی دارد.

وی افزود: در بازدید از این پروژه، دستورات لازم به منظور رفع مشکلاتی مانند تسهیلات بانکی و موارد مرتبط با مسکن  و شهرسازی صادر شد و همچنین توسعه فعالیت ها و شبانه روزی کردن عملیات اجرایی نخستین بیمارستان تخصصی و شاخص جنوب کشور در حوزه دندان‌پزشکی مورد تأکید قرار گرفت.

همتی عنوان کرد: راه اندازی این بیمارستان می تواند مراجعه مردم استان برای دریافت خدمات دندان‌پزشکی به سایر استان ها و هزینه های درمان را کاهش دهد.

استاندار هرمزگان گفت: تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان با توجه به کمبود منابع اعتباری دولتی همواره مورد تأکید بوده که بیمارستان رازی به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور و متناسب با تکنولوژی روز دنیا که شهریور ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد، یکی از این پروژه های شاخص در استان است.

انتهای پیام/حیدری

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس

کدخبر: 689442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟