نرخ جدید کرایه تاکسی در کرمانشاه اعلام شد/ جدول قیمت

به گزارش رکنا از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ و اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی به طور میانگین، اظهار داشت: نرخ‌های جدید از امروز (۲۹ اردیبهشت) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی افزود: لایحه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی براساس میزان تورم موجود، کارشناسی و تدوین شد و با تصویب در شورای شهر و با تایید فرمانداری از امروز اجرایی می شود.

23bd4440-be6d-4995-a3ed-39f8dcb35f90

 

 

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه تصریح کرد: به منظور آگاهی شهروندان و رانندگان از افزایش نرخ‌های کرایه مصوب در مسیرهای مختلف، چاپ برچسب نرخ کرایه در دستورکار قرار گرفته و تا قبل از آن کپی نرخنامه در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.

شهبازی بیان کرد: به محض آماده شدن برچسب‌های نرخ کرایه رانندگان ملزم به نصب آن بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها هستند.

وی در پایان با بیان اینکه شماره تلفن‌های ۳۸۲۴۶۵۶۵-۰۸۳ ، ۳۸۲۱۱۹۴۸-۰۸۳ و تلفن گویای شبانه روزی ۱۳۳ این سازمان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان است، از رانندگان تاکسی بابت خدمات‌رسانی بی‌وقفه و جلوگیری از افزایش نرخ کرایه تاکسی پیش از زمان اعلام رسمی آن قدردانی کرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 689038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟