پیام تبریک رییس دانشگاه شهرکرد به مناسبت روز معلم و استاد

به گزارش رکنا، دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد  در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز بزرگداشت مقام و ارزش والای معلم را به تمامی اساتید و معلمان، به خصوص اساتید فرهیخته ی دانشگاه شهرکرد تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ وَقرَ عالِماً فقدْ وَقرَ ربَّه»

هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است. امام علی (ع)

 

دوازدهم اردیبهشت یادآور سالروز شهادت مظلومانه استاد فرهیخته و معلم فرزانه، شهید مرتضی مطهری است. دانشمند فاضلی که بدون تردید، نقش تعالیم ژرف ایشان در اعتلا و بالندگی عرصه تعلیم و تربیت بی‌بدیل بوده است.روز معلم و استاد یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته اند.

تقارن سالروز شهادت این استاد فقید با روز معلم، مجالی شایسته است تا با تکریم و تجلیل مقام شامخ استادان، معلمان و آموزگاران ایران عزیز به عنوان مجاهدان خط مقدم عرصه توسعه و تعالی کشور، سر تعظیم و احترام در مقابل جهد این قشر وارسته فرود آوریم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری، روز معلم و استاد را به تمامی معلمان و اساتید کشور به ویژه اساتید دانشگاه شهرکرد که عمر خود را وقف آموزش نموده اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق وموید همراه با سلامتی باشند.

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

کدخبر: 683556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟