دستگیری ارسال کننده خوراک برای شبکه های معاند در درگیری کهمان/ این شخص از نزدیکان یکی از مسوولین بود

یونس آزادپور در گفتگو با خبرنگار رکنا در لرستان افزود: مردم شریف سلسله مردمی انقلابی، فهیم و نجیب هستند و حساب این مردم ولایت مدار از فریب خوردگان قانون شکن کاملا جداست.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته اتفاقاتی در گروه ها و کانال های فعال در فضای مجازی افتاد که به هیچ وجه برازنده مردم نجیب سلسله نبوده و نیست اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد معلوم الحال با انتشار تصاویر و مطالبی اقدام به تشویش اذهان عمومی ،نشراکاذیب و خوراک دادن به رسانه های معاند و ضد نظام در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند که دستگاه قضا با تمام قدرت و تشکیل تیم ویژه اقدام به دستگیری ۶ نفر از مدیران و آدمین های فضای مجازی کرد.

آزادپور تصریح کرد: امروز هم مدیر یک گروه تلگرامی که منتسب به یکی از مسوولان شهرستان سلسله بود، دستگیر شد.

دادستان سلسله با بیان اینکه تمامی افراد (اعم از حقیقی و حقوقی) در هرجایگاه و منصبی که بخواهند در مقابل قانون بایستند باید پاسخگو باشند و در مسیر اجرای قانون با هیچ شخصی مماشات نداریم گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، برخی از مدیران شهرستانی ذینفع در منطقه کهمان، در درگیری اخیر با برخی از قانون شکنان به طرق مختلف در ارتباط بوده و پشت صحنه جریانات اخیر را مدیریت کرده اند، که بزودی تفهیم اتهام و روانه زندان می شوند.

وی اظهار داشت: کهمان سرمایه عمومی و متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و تمامی کسانی که با کشیدن سلاح سرد و گرم در مقابل کارگروه آزادسازی و مرجع خدوم انتظامی ایستادند و از اجرای احکام قانونی ممانعت کرده و پس از هنجارشکنی متواری شده اند، شناسایی و تحت پیگرد بوده و بزودی دستگیر و به اشد مجازات محکوم می شوند.

آزادپور تاکید کرد: چنانچه از این پس هر کس، به هر نحوی، برای گردشگری در کهمان مزاحمت ایجاد کند، در زمره مخلان نظم امنیت عمومی قرار می گیرد و در چارچوب قانون قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد.

لرستان، امین پارسا 

کدخبر: 683042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟