رشد ۴۶۹ درصدی میزان وصول معوقات بانک‌های لرستان

علی‌اکبر باقری در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد افزود: در یکساله  گذشته میزان وصول معوقات بانک‌های لرستان ۵۸۰۰ میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با وصول معوقات بانک‌ها در اسفندماه سال گذشته نسبت به بهمن ماه با رشد ۱۸۸۰ درصدی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص و در صدر جدول است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۳۳۸ فقره پرونده تشکیلی اجرای اسناد رسمی داشتیم که رشد ۳۹ درصدی نسبت به پرونده‌های تشکیلی سال ۱۳۹۸ را نشان می‌دهد و در این راستا  رتبه سوم کشوری را کسب کردیم، اظهار داشت: از مجموع پرونده‌های مذکور، ۴۷۲۸ فقره مربوط به پرونده‌های تشکیلی اجرای مهریه با رشد ۶۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال  ۱۳۹۸ بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان تصریح کرد: همچنین تعداد پرونده‌های مختومه اجرای اسناد رسمی ۸۶۱۴ فقره در سال گذشته بوده که با رشد ۳۵۴ درصد رتبه دوم  را نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ در کشور کسب کردیم.

وی تعداد پرونده‌های مختومه اجرای مهریه استان را در سال گذشته ۴۰۲۳ فقره اعلام کرد و گفت: این میزان رشد ۳۳۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد.

باقری در ادامه از رشد ۴۶۹ درصدی میزان وصول معوقات بانک‌های استان در سال گذشته را مرهون حرکت جهادی کارمندان اجرای اسناد رسمی لرستان دانست و یادآور شد: این میزان رشد ۱۳۵ درصدی  نسبت پرونده‌های مختومه به تشکیلی اجرای لرستان درسال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ را نشان می‌دهد.

کدخبر: 677511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟