صدور هزار و ۶۴۲ فقره سند مالکیت در لرستان

علی اکبر باقری در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد افزود: طی یازده ماه سال جاری ۱۵۸ فقره بازرسی از واحدهای ثبتی استان توسط اداره امور بازرسی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صورت گرفته که شاهد رشد ۲۹۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

وی با بیان اینکه تعداد بازرسی های انجام شده از دفاتر اسناد رسمی ۳۳۰ فقره بوده است، تصریح کرد: تعداد بازرسی های اقدام شده از دفاتر طلاق در سال جاری ۸۸ فقره می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰ درصد را در این مورد داشته ایم.

باقری بیان داشت: تعداد بازرسیهای انجام شده از دفاتر ازدواج ۱۲۹ فقره طی یازده ماه سال جاری بوده است. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به اینکه در یازده ماه سال جاری از مجموع ۳ هزار و ۶۶۸ فقره آرا در قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی صادر گردیده گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۶ آرای منفی و هزار و ۵۸۲ آرای مثبت می باشد  و هزار و ۶۴۲ فقره سند مالکیت طی یازده ماه سال جاری در اجرای قانون تعیین تکلیف صادر گردیده است. 

وی همچنین اظهار داشت: ۲۳۷ فقره سند اراضی ملی و مراتع و ۱۹۸ فقره  اسناد مالکیت املاک و اراضی وقفی و ۴۷ فقره سند اراضی کشاورزی طی یازده ماه سال جاری در سطح استان لرستان صادر گردیده است.

باقری عنوان کرد: اسناد مالکیت صادره قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن طی یازده ماه سال جاری هزار و ۱۵۲ فقره می باشد.

 

کدخبر: 670465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟