ثبت ۴۲ درصد اراضی ملی لرستان در نقشه کاداستر

علی اکبر باقری در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، میزان تثبیت اراضی زراعی و سایر ارگانها را طی یازده ماه سال جاری چنین عنوان داشت: طی یازده ماه سال جاری هشت هزار هکتار از اراضی زراعی لرستان و قریب بیست هزار هکتار اراضی دولتی سایر دستگاهها تثبیت گردیده است.

وی تصریح کرد: وصول سه هزار و چهارصد میلیارد تومان معوقات بانکی استان لرستان درسال جاری نیز صورت گرفته است که ۲۶۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

باقری با اشاره به اینکه در استان لرستان ۱۰۳ دفتر ازدواج و طلاق وجود دارد بیان کرد: این دفاتر همگی به صورت برخط متصل به برنامه های ثبت میباشند و طی یازده ماه سال جاری ۱۳ هزار و ۷۷۷ واقعه ازدواج و ۳ هزار و ۷۴۷ واقعه طلاق ثبت گردیده است که بر این اساس نسبت تعداد طلاق به کل ازدواجهای ثبت شده در استان لرستان ۲۷/۲ درصد میباشد.

باقری با اشاره به اهمیت اجرای اسناد رسمی در ثبت استان افزود: تعداد پرونده های تشکیلی اجرای اسناد رسمی استان در ۱۱ ماه سال جاری حدود ۵ هزار و ۶۸۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای ۳۳ درصد رشد داشته است و استان لرستان رتبه سوم را در کشور داراست و ۷ هزار و ۶۲۲ فقره پرونده اجرا مختومه گردیده که نسبت به سال گذشته ۳۸۵ درصد رشد داشته ایم و رتبه دوم را از آن خود کرده ایم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 667600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟