دستگیری سارقان 20 میلیاردی غیر بومی رشت

به گزارش خبرنگار رکنا رشت، سردار "عزیزاله ملکی" ، با بیان اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت و مبارزه با آن از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

وی به وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رشت و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گیلان با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، پس از شناسایی سارقان و اخذ نیابت قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان در استان لرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعتراف سارقان به 6 فقره سرقت از منازل در شهرستان رشت خبر داد و افزود: سارق 37 و 29 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده مسروقه را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کردند.سردار ملکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از جرایم به‌ ویژه سرقت جلوگیری کرد و ناکامی مجرمان را رقم زد که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را نیز به دنبال خواهد داشت.رشت/مرجان گودرزی. 

کدخبر: 672018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟