کشف 114 موادمخدر در فارس

سرهنگ "علیرضا حسنی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای تشدید اقدامات مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در ایام نوروز از انتقال مقادیری موادمخدر توسط یک قاچاقچی به نام "الف – ج" خصی به هویت احمد جرغه قره بلاغی فرزند بوسیله یک دستگاه کامیون بنز خاور مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این قاچاقچی خودرو وی را در ورودی شهر شیراز از سمت شهرستان فسا مشاهده، متوقف و در بازرسی از آن 8 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان افزود: در شهرستان نی ریز هم ماموران پلیس Police مبارزه با موادمخدر آن شهرستان یک قاچاقچی مواد مخدر Drugs را شناسایی و متوجه شدند وی قصد دارد با یک دستگاه پژو۴۰۵۵ یک محموله موادمخدر را از شهرستان سیرجان تحویل و به شهرستان داراب انتقال دهد، که ب استقرار در طول مسیر تردد وی خود این قاچاقچی را شناسایی و در بازرسی از آن 35 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ حسنی گفت: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان شیراز از فعالیت دو قاچاقچی موادمخدر در سطح شهر شیراز مطلع و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسایی و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: ماموران موفق شدند خودرو ام وی ام متعلق به قاچاقچیان که حامل موادمخدر بود را شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 70 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و هردو قاچاقچی را به نام های "ح – م" 28 ساله و "و – ط" 30 ساله دستگیر کنند.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: این ماموران همچنین هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون و در بازرسی از آن ۱۹۴ گرم هروئین کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
سرهنگ حسنی با بیان اینکه رواج موادمخدر در بین جوانان فتنه و تاکتیک دشمنان است، از شهروندان درخواست کرد: هرکونه اخبار و اطلاعات در خصوص موادمخدر را دارند، از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند. 
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟