مجمع نمایندگان استان اردبیل به فکر تامین آمپول آنکاسپار باشند +فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا در گفتگو با جواد قرآن نویس رییس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی شمیم مهر استان اردبیل از کمبود شدید آمپول آنکاسپار در استان اردبیل خبر داد و افزود نبود این آمپول باعث از دست دادن کودکان دلبند مان می شود که بسیار آزاد دهنده است .

وی اظهار داشت برای حل مسئله نبود آمپول در استان اردبیل از هفت نماینده استان اردبیل خواست تا هر چه سریعتر نسبت به حل نبود مشکل آمپول در استان و تامین آن از طریق وزرات بهداشت و درمان پیگیری نمایند.

قرآن نویس یادآور شد که در طی چند ماه گذشته با گران شدن آمپول آنکاسپار و کمبود آن در موسسه محک گفت این آمپول در بازار دولتی پنج میلیون تومان و با ورود دلالان این رقم به شصت تا نود میلیون تومان می رسد که باعث آزردگی شدید والدین و این بنیاد شده است .

رئیس بنیاد شمیم مهر اردبیل تاکید کرد که برای تامین و خرید این آمپول خیرین همیشه همراه و دلسوز استان کمک حال این بنیاد بوده و برای خرید آمپول ها مشکلی نداریم افزود مشکل بنیاد فقط نبود آمپول مورد نظر در موسسه محک و بازار دولتی است .

قرآن نویس خاطر نشان کرد مشکل بنیاد شمیم مهر اردبیل با پنجاه عدد آمپول در سال حل می شود و برای تامین این مقدار از همه مسیولین کشوری و استانی تقاضای کمک و مساعدت های لازم را داریم .

کدخبر: 813502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟