بیگناهی بازیگر و بازیکن فوتبال پس از 32 سال اتهام قتل همسرش

سیمپسون در سال ۱۹۹۴ متهم به قتل عمد همسر سابق خود، نیکول سیمپسون و مردی به نام ران گلدمن شد، اما در دادگاه تبرئه شد. دادگاه وی رکورددار پوشش خبری در آمریکا بود و توسط بسیاری از صاحب‌نظران، لقب «محاکمه قرن» نام گرفت.
بنابر گزارش ها، پس از انجام آزمایش روی چاقویی که توسط یک کارگر ساختمانی در خانه سابق این بازیکن پیدا شده، پلیس لس آنجلس روز جمعه تایید کرد که چاقو به قتل سال 1994 ربطی ندارد.
یک منبع اجرای قانون به "ET" گفته است: "شکل و تیغه های این چاقو برای کشتن یک انسان کاربردی نیست." همچنین روابط عمومی پلیس لس آنجلس توئیت کرد طبق بررسی های بعمل آمده چاقو هیچ ربطی به قتل سیمپسون و گلدمن ندارد. کشف این چاقو در ماه گذشته اذهان عمومی را به سمت قاتل بودن این فوتبالیست چرخاند. با رد شدن این فرضیه پرونده همچنان باز و تحقیقات ادامه دارد."
دادستان سابق مارسیا کلارک به "ET" گفته است: "دور ماندن این مدرک از چشم پلیس غیرعادی به نظر می رسد. چطور ممکن است پلیس نسبت به پیدا کردن آلت جرم در منزل متهم سهل انگاری کرده باشد. البته خوشحالم پلیس لس آنجلس این مدرک را جدی گرفته و با صرف وقت سعی بر روشن کردن موضوع داشته است."
همچنین باید گفت وی در سال ۲۰۰۸ به علت سرقت مسلحانه دستگیر و محاکمه شد و به ۳۳ سال زندان با امکان آزادی مشروط پس از گذشت حداقل ۹ سال محکوم شد. وی هم‌اکنون در زندانی لاولک، نوادا در آمریکا دوران حبس خود را می‌گذراند.

کدخبر: 72499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟