عکس دورهمی از کودکی 6 بازیگر سینمای ایران

عکسی از کودکی بازیگران محبوب در کنار هم منتشر شد که برای همه ما خاطرات خوبی را با نقش های ماندگاری رقم زدند.
مهران غفوریان متولد ۱۳۵۳ در تهران بازیگر، کارگردان و فیلم ‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون است. بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود.

میلاد کی مرام بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در بندر انزلی است.
ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران بازیگر ایرانی است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا است.
تینا آخوند تبار متولد سال 1361 در شهر تهران بازیگر سینما است. مدرک تحصیلی این بازیگر لیسانس و دارای خانواده نسبتا ثروتمندی است. آخوند تبار به عرصه بازیگری علاقه شدیدی دارد و نقش های خوبی را هم بازی کرده است که می توان به سریال خورشید اشاره کرد که نقش دختر یک مرد خلاف کار را بازی کرده است .
سید حامد کمیلی (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در اصفهان) بازیگر جوان ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و دارای ۱۰ سال فعالیت تئاتر است.
رز رضوی بازیگر سینما، تلویزیون متولد۲۱ آبان ۱۳۶۱ در تهران است.مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟