انیمیشن های موفق ایرانی در فرهنگسرای رسانه

در نشست تخصصی «جایگاه انیمیشن در سینمای ایران» محمدعلی صفورا و علیرضا گلپایگانی از استادان دانشگاه هنر تهران، روند تولید و جایگاه انیمیشن در سینمای ایران را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند. همچنین در این نشست محمد حبیبی مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس پیرامون حمایت از تولید انیمیشن های دفاع مقدسی به بحث و گفتگو می پردازد.
این نشست با محوریت ارزیابی و تحلیل دو انیمیشن‌ کوتاه «پسرک» و «خط قرمز» به نویسندگی و کارگردانی مونا شاهی برگزار می شود.
انیمیشن «خط قرمز» با تکنیک دوبعدی در مرکز صبا تولید شده است و ماجرای لاک پشت و مارمولکی را به تصویر می کشد که در میدان جنگی در ناکجاآباد گرفتار شده‌اند.
انیمیشن «پسرک» دیگر اثر مونا شاهی برگزیده جشنواره های مختلفی از جمله برگزیده بهترین انیمیشن بخش اصلی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوم «IFFZOOM» لهستان و برنده جایزه‌ هیات داوران جشنواره «AYACC» چین در سال ۲۰۱۵ است. این انیمیشن، داستانی خیالی در فضای جنگ جهانی دوم دارد.
نشست تخصصی جایگاه انیمیشن در سینمای ایران، امروز ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا برگزار می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟