طرفداران شکرستان منتظر باشند

این روزها گروه عروسک‌گردان و صداپیشه‌ها مشغول تمرین و دورخوانی هستند و دکور این مجموعه عروسکی که در شهرک سینمایی علی حاتمی در دست ساخت است، مراحل نهایی را سپری می‌کند.
این احتمال می‌رود تا هفته آینده مجموعه عروسکی «شکرستان» کلید خورده و مقابل دوربین فواد صفاریان‌پور رود.
پیش‌تر انیمیشن «سرزمین شکرستان» به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و به همت مرکز انیمیشن صبا برای شبکه دو سیما تولید شده بود و صحبت‌ها حاکی از این بود که بزودی مجموعه عروسکی این انیمیشن به تولید خواهد رسید.
در مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردان ی فواد صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی از بهترین عروسک گردان و صداپیشه‌های تلویزیون و سینما استفاده خواهد شد.
در این مجموعه عروسکی عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی چون آزاده مویدی فرد (اسکندر، فریدون، شمسی)، محمد لقمانیان (وزیر، خواجه الماس)، امیر سلطان احمدی (بهلول، کیا)، بهادر مالکی (پادشاه، جاج زاده)، علیرضا ناصحی (راوی)، شبنم مقدمی (ننه قمر)، نازنین بیاتی (رویا،‌پیش‌گو)، شیما بخشنده (نوزاد 1)، حسام محمودی (صفدر)، وحید نفر (مصادره، پیرپلاسی)، مهدی شاه پیری (لولویی، آقای ناگوار) حضور دارند.
علاوه بر شخصیت‌هایی که در انیمیشن «شکرستان» حضور داشتند، تعدادی کاراکتر جدید نیز برای این مجموعه عروسکی طراحی شده‌اند.
سرپرست نویسندگان:سجاد افشاریان، طراح عروسک: محمد اعلمی،‌بنفشه بدیعی، طراح لباس: نازنین بیاتی، طراح دکور: پیمان قانع، بزرگمهر حسین پور و ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 191315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟