رکورد باور نکردنی جوخه انتحار پس از بدترین نقدهای سال +عکس

فیلم "جوخه خودکشی "(انتحار) (Suicide Squad) که از روی قصه‌ای مصور از انتشارات دی‌سی ساخته شده است، از جمعه تا یکشنبه در 4255 سینما در ایالات متحده و کانادا 135.1 میلیون دلار فروخت و با پشت سر گذاشتن فیلم "نگهبانان کهکشان" (94.3 میلیون دلار)، رکورد بهترین فروش افتتاحیه یک فیلم اکران‌شده در ماه اوت در این بازار را جابجا کرد.
"جوخه خودکشی" همچنین یک رکورد جدید در کارنامه ویل اسمیت ثبت کرد. پیش از این فیلم "من افسانه نیستم" با بازی اسمیت با 77.2 میلیون دلار فروش در 2007، رکورد بیشترین فروش افتتاحیه فیلمی با حضور او را در اختیار داشت. "جوخه خودکشی" در سطح بین‌المللی هم موفق ظاهر شد و در 57 منطقه 132 میلیون دلار فروخت. مجموع فروش جهانی فیلم با حساب بازار آمریکای شمالی در سه روز 267 میلیون دلار شد.
"جوخه خودکشی" یکی از پرسروصداترین فیلم‌های تابستان است. جنجال‌ها از پارسال وقتی شرکت برادران وارنر تیزر فیلم با بازی جارد لتو در نقش جوکر و مارگوت رابی در نقش هارلی کوئین را در گردهمایی کامیک-کان منتشر کرد، بالا گرفت.
با این حال، بعد از اکران "جوخه خودکشی" مشخص شد منتقدان سینما اصلاً فیلم را دوست ندارند. جو مورگنسترن در وال استریت جورنال از فیلم به عنوان "یک حمله تمام‌عیار به کل ایده سرگرمی" یاد کرد. دیوید ادلستاین عضو حلقه منتقدان فیلم نیویورک هم "جوخه خودکشی" را "بدترین بدترین‌ها" نامید. در وبسایت راتن تومیتوز تنها 27 درصد نقدهای نوشته‌شده بر فیلم مثبت است. در مقابل تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه B+ داده‌اند. اکنون این پرسش مطرح است که آیا "جوخه خودکشی" می‌تواند در هفته‌های بعد به موفقیت تجاری خود ادامه بدهد؟ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حایشه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟