پولاد کیمیایی کارگردان می شود+عکس
پولاد کیمیایی بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا پس از اتمام بازی در «گشت ارشاد 2» و «قاتل اهلی» امید به ساخت فیلم خودتان وجود دارد گفت: صد در صد تمام تلاشم را خواهم کرد تا «معکوس» را بسازم به این جهت که برای من به عنوان فیلم اول بسیار چالش برانگیز است و به گونه ای خواهد بود که از لحاظ تکنیکی و محتوا حرف جدیدی برای گفتن دارد.
وی افزود: «معکوس» ده دقیقه اکشن دارد که این زمان معادل یک ماه کار است، به این جهت برای ساخت آن نیاز به تیمی جوان، باحوصله و عاشق کار داریم.
کیمیایی ادامه داد: تاکنون زیر ساخت و زمینه آن محیا شده و تمام تلاشم را می‌کنم تا به فصل بعدی نخوریم و اگر به فصلی برسیم که مجبور به کنار گذاشتن آن شویم فیلم دیگری را شروع خواهم کرد.
کیمیایی اضافه کرد: «معکوس» به دلیل محتوا و راکورد هوایی و شرایط سخت فیلمبرداری نمی‌تواند در پاییز ساخته شود، بنابراین نیاز به برنامه ریزی دقیقی داریم.
بازیگر «جرم» عنوان کرد: ساخت فیلم «گشت ارشاد2» به خوبی پیش می‌رود و بسیار جالب شده است و شاید از قسمت اول آن هم بهتر شود.
بازیگر «متروپل» اظهار داشت: «گشت ارشاد 2» با استقبال خوبی مواجه خواهد شد، در این زمینه آدم تعارفی نیستم چون اگر فیلم بدی کار کنم به راحتی بدی آن را عنوان خواهم کرد اما به نظرم از «گشت ارشاد 1» وام نمی‌گیرد و حرف جدیدی را می زند. سه شخصیت اصلی این فیلم در جامعه خرابکاری هایی را انجام می دهند که بسیار جالب و دیدنی است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
کدخبر: 169966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟