زن بیوه یک ماه فریب شوهر صیغه ای اش را خورد

سمانه 34 ساله با گریه به بازجوی پلیس مشهد گفت: 20 ساله بودم که با «متین» ازدواج کردم و خیلی زود فهمیدم مردی شوهرم است که نه تنها مرد کار جدی م حلال نیست بلکه معتاد بوده و مواد قاچاق می کند.
وقتی متین به زندان افتاد دو بچه قدو نیم قد داشتم و با رفتن به خانه مادرم طلاق گرفتم بعد تصمیم گرفتم فقط مادری کنم و به ازدواج فکر نکنم.
وی افزود:دنبال کار رفتم و در یک هتل مشغول به کارشدم مدتی نگذشته بود که زنی به نام فاطمه که در زاهدان زندگی می کرد و برای کار مرتب به مشهد آمده و درهمان هتلی که من کار می کردم اتاق می گرفت آشنا شدم.او وقتی درجریان سرنوشت من قرار گرفت پیشنهاد داد تا با یکی از بستگانش که شرایط مالی خوبی دارد ازدواج کنم نمی دانم چه شد پذیرفتم و هنوز یک ماه نشده بود که جبار از زاهدان به مشهد آمد و با هم آشنا شدیم.
سمانه بغض کرد و ادامه داد:آن مرد وعده داد تا من در رفاه کامل باشم اما توصیه کرد یک ماه با هم صیغه کنیم و بعد یک مراسم عروسی مجلل بگیریم و زندگیمان را شروع کنیم.پذیرفتم و جبار داخل خانه من شد.او مرد عجیبی بود رفتارهای مرموزی داشت اما مهربانی می کرد در این مدت به خانه بستگانم رفت و آمد داشتیم و من جبار را شوهرم معرفی می کردم او در این مدت به بهانه اینکه حسابش بخاطر ضمانت بانکی مسدود است یک ریال هم خرج نکرد و من از او پذیرایی می کردم تا اینکه شنیدم پدرش بیمار است و باید به زاهدان برود.
دلشوره داشتم اما پذیرفتم او رفت و دیگر خبری از جبار نشد و بعد از غیب شدن او شنیدم از پدر ،عمو و خیلی های دیگر به بهانه سرمایه گذاری در زمینه خرید گندم پول میلیونی گرفته و از آنها خواسته به من حرفی نزنند چرا که می خواهد با به نام زدن بخشی از سهام شرکت بازرگانی اش من را خوشحال کند.
زن فریب خورده ادامه داد:جبار تنها برای کلاهبرداری با من آشنا شده بود و فهمیدم زن آشنا هم با او همدست بوده است من در این مدت با یک مرد فریبکار زندگی کردم و حالا خواهان بازداشت او هستم و جز یک خط موبایل خاموش و چند عکس یادگاری داخل گوشی ام هیچ نشانی از او ندارم.
بنابه گزارش رکنا ،با دستور قضایی شوهر صیغه ای این زن ساده لوح بخاطر اغفال وی و کلاهبرداری میلیونی تحت تعقیب قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

داخل پراید و به زور عروسم کرد

پسر بچه 10 ساله به قَتل غیر عمد یک کودک محکوم شد+عکس

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

کدخبر: 224258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟