کار کثیف افغانی 23 ساله با زن 45 ساله کرجی در ساختمان نیمه کار+عکس

دهم دی سال 92 مردی با پلیس کرج تماس گرفت و از کشف جسد زنی در ساختمان نیمه‌کاره در محله جهانشهر خبر داد. ماموران با حضور در آنجا با جسد زن 45 ساله که با ضربه‌های چاقو کشته شده بود رو‌به‌رو شدند .
همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی کرج، تحقیقات کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی استان البرز برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. کار آگاهان ابتدا به تحقیق از کارگران ساختمان نیمه‌کاره پرداختند اما هیچ‌کدام از آنها این زن را نمی‌شناخت. جست‌و‌جو‌ها در این باره ادامه داشت تا این‌ که سه روز بعد، خانواده‌ای با حضوردر پلیس آگاهی از ناپدید شدن مرموز دخترشان خبر دادند. با بررسی این شکایت مشخص شد، جسد کشف شده متعلق به دختر این خانواده است.
ماموران احتمال می‌دادند او در همان ساختمان نیمه‌کاره با عامل جنایت قرار داشته است. بنابراین با هماهنگی قضایی دوباره به محل کشف جسد رفته و به تحقیق از کارگران ادامه دادند که معلوم شد یکی از کارگران افغان همزمان با قتل، بدون تسویه‌حساب آنجا را ترک کرده است. با ردیابی‌های پلیسی مشخص شد، متهم به نام بصیر به افغانستان گریخته است.
تحقیقات برای دستگیری وی ادامه داشت تا این‌که کار آگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز یک ماه پیش و با گذشت سه سال از این جنایت اطلاع یافتند عامل جنایت به ایران بازگشته و در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در خیابان برغان کرج کار می‌کند. کارآگاهان دیروز با هماهنگی قضایی ایوب ابراهیمیان، بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی کرج، به آنجا اعزام شده و مرد افغان 23ساله را دستگیر کردند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

کدخبر: 193070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟