معمای مرگ مرموز مرد جوان در درگیری با همسرش

رسیدگی به این پرونده از دوم فروردین سال گذشته و به‌دنبال مرگ مشکوک مردی در جنوب تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل قتل ، دریافتند که زن جوان سراسیمه از خانه‌اش خارج شده و با فریاد از همسایه‌ها کمک خواسته است. او مدعی بود شوهرش خودکشی کرده است.
با بررسی جسد مرد جوان مشخص شد، او بر اثر اصابت ضربه چاقو به سینه‌اش به قتل رسیده است. این در حالی است که در 13 ناحیه از بدن او آثار کبودی و درگیری دیده می‌شد. ماموران که به همسر این مرد مشکوک شده بودند، تحقیقات را روی او متمرکز کرده و متوجه شدند روی بدن او نیز آثار درگیری وجود دارد.
زن جوان در بازجویی‌ها منکر قتل شد و گفت: همسرم با چاقو می‌خواست مرا بکشد، اما ناگهان آن را در قلب خودش فرو کرد.
این در حالی است که پزشکی قانونی احتمال خودکشی را رد و آن را قتل اعلام کرد. پس از تکمیل تحقیقات برای زن 35‌ساله کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
دیروز زن جوان به ریاست قاضی اصغر عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت.مادر مقتول در ابتدای جلسه برای قاتل پسرش تقاضای قصاص کرد.
رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به زن جوان، از او خواست از خود دفاع کند که لیلا گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم. شوهرم خودکشی کرده است.
وی ادامه داد: من و شوهرم هشت سال قبل با هم ازدواج کردیم. همسرم بچه‌دار نمی‌شد و خانواده‌اش در زندگی ما دخالت می‌کردند .این کار آنها باعث اختلاف بین من و همسرم شده بود. اختلافات ادامه داشت تا این‌که نوروز سال گذشته قرار شد برای شرکت در عروسی یکی از بستگان من به تبریز برویم. اول عید موضوع را به او گفتم که مخالفت کرد و با هم درگیر شدیم. بعد قبول کرد که برویم. من در حال جمع کردن چمدان بودم که اعتراض کرد چرا دو چمدان بسته‌ام و سر این موضوع درگیر شدیم.
لیلا خاطرنشان کرد؛ صبح دوم فروردین بر سر سفر به تبریز دوباره با هم درگیر شدیم. گلویم را گرفت و قصد داشت مرا خفه کند که از دستش فرار کردم. بعد چاقویی برداشت و آن را در قلب خودش فرو کرد. کبودی‌های تن من و همسرم نیز به‌خاطر همین درگیری بود.
پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

کدخبر: 192579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟