نقشه ناشیانه دزد حرفه ای برای فرار

ماموران کلانتری رسالت مشهد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به خودرو پیکانی برخوردند که شیشه آن پایین بود و لوازم و قطعات خودروهای دیگر درون آن قرار داشت.
ماموران با تصور این که خودروی مذکور مسروقه است در حال استعلام از سیستم مرکزی پلیس بودند که ناگهان زن جوانی به آن ها مراجعه و اظهار کرد: خودروی پیکان متعلق به همسر اوست که حدود یک ساعت قبل سرقت شده بود و قطعات و لوازم داخل آن نیز احتمالا متعلق به دزدانی است که خودرو را سرقت کرده اند! این جملات زن جوان در حالی با استرس خاصی عنوان می شد که ماموران پرسیدند پس چگونه دزدان دوباره خودرو را مقابل منزلتان پارک کرده اند؟! زن جوان که تازه متوجه موضوع شده بود به تناقض گویی افتاد و بدین ترتیب ماموران انتظامی او و همسرش را که در حال استعمال مواد مخدر بود، دستگیر کردند.
«کاظم» جوان 31 ساله در بازجویی ها گفت: لوازم داخل پیکان مسروقه است اما من هنگامی که خودروی پیکانم را مقابل منزل متوقف کردم آن قدر خمار بودم که نفهمیدم شیشه های خودرو پایین است. دقایقی بعد وقتی ماموران را اطراف خودرو دیدم نقشه ای ناشیانه طرح کردم و از همسرم خواستم تا به ماموران بگوید خودرو پیکانمان را ساعتی قبل به سرقت برده بودند اما او نتوانست پلیس را فریب بدهد و این گونه دوباره دستگیر شدم.
سرکلانتر شمال مشهد در این باره گفت تحقیقات از سارق سابقه دار مذکور که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد برای کشف جرایم دیگر وی ادامه می یابد.سرهنگ حسین پور افزود: همسر این سارق نیز مدعی شده است از ترس کتک کاری های همسرش مجبور به دروغ گویی شده است که درباره ادعای وی نیز بررسی می شود برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟