سارقان خشن  نقاب دوستی بر چهره داشتند

به گزارش رکنا، هادی ، محمد و حسین سه تبعه خارجی هستند که برای گردش و مسافرت ازیک کشور همسایه به ایران سفر کرده بودند. آنها به مشهد رفته و در یک هتل اقامت گزیدند.
سه مرد جوان در اولین روز سفر خود با مردی غریبه ر مقبال هتل آشنا شدند که لهجه عربی داشت. همزبانی فرد غریبه برای این سه مرد جوان خوشایند بود و برای همین هم وقتی پیشنهاد تفریح در مناطق ییلاقی اطراف هر را از سوی این فرد شنیدند با خوشحالی از او خواستند مقدمات این تفریح و گردش را برای شان فراهم سازد.
مرد جوان و یکی از همدستانش که نقشه ای تبهکارانه در سر می پروراندند سه طعمه خود را با خودروی پراید نقفره ای رنگ به رستورانی در منطقه طرقبه شاندیز بردند.
آنها پس از صرف غذا ، قرار شد سه مسافر را برای خرید به بازار ببرند. اما خودروی پراید نقره ای ناگهان به مسیری فرعی رفته و در تاریک شب متوقفغ شد.
راننده و سرنشین خودروی پراید که دو جوان 22 و 23 ساله به نام های جلال و رحیم بودند به روی سه مرد مسافر شی شبیه اسلحه و چاقو کشیدند. آنها با تهدید وتوسل به زور 700 دلار ، 75 دینار عراقی ، 280 هزار تومان وجه نقد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه گران قیمت را زورگیری کردند.

کدخبر: 75505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟