پرونده 2 دزد با 5 سرقت موتورسیکلت

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مأموران گشت کلانتری 13 شهر کرمان حین گشت زنی های هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به یک موتورسیکلت که در حال پرسه زنی بود مشکوک و فعالیت آن را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و در یک فرصت مناسب و در یک عملیات غافلگرانه موتورسیکلت را متوقف کردند. وی افزود: پس از استعلام شماره پلاک، با توجه به سرقتی بودن موتورسیکلت ماموران انتظامی راکب و ترک نشیبن موتور سیکلت را دستگیر و به همراه موتورسیکلت مسروقه برای سیر مراحل قانونی به کلانتری 13 انتقال داده شدند. سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران انتظامی به پنچ فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر کرمان اعتراف کردند. وی گفت: سارقان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان توصیه کرد:موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی همانند قفل فرمان، قفل و زنجیر وسایر وسایل بازدارنده مجهز کنید و هنگام پارک موتور سیکلت ضمن قفل و زنجیر کردن، آن را در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهید.
وی در پایان افزود:چنان چه از افراد ناشناس موتورسیکلت خریداری کرده اید نسبت به تعویض قفل ها وتجهیزات ایمنی آن اقدام کنید و هنگام خرید موتورسیکلت مشخصات کامل از قبیل شماره موتور، تنه، رنگ و مدل آن را با اسناد صحیح و کارت آن دقیقا مطابقت دهید.

کدخبر: 75173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟