دستگیری 5زن و 3 مرد سارق 2 کیلو طلا از کرمانی ها

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" گفت: در پی چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمان ماموران انتظامی این فرماندهی به صورت محسوس و نا محسوس دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی در نحوه سرقت های منزل در سطح شهر کرمان ماموران انتظامی کلانتری 13 شهر کرمان یکی از سارق را شناسائی و دستگیر کردند.

سرهنگ" روانبخش" در ادامه افزود: سارق دستگیر شده که یک زن بود در بازجوئی های تخصصی ماموران انتظامی با همدستی 7 نفر دیگر که 3 نفر آنان مرد و 4 نفر دیگر زن بودند به ده فقره سرقت جواهرات در منازل سطح شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه سارق دستگیر شده اعضای این باند نیزطی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه منزل و طلاجات در مخفیگاه سارقان دستگیر شده در کرمان افزود: در پی اعترافات اعضای باند سرقت منزل فرا استانی مشخص شد که آن ها از استان های غربی کشور به قصد سرقت منزل وارد شهر کرمان شده بودند و پس از اجاره منزلی در یکی از محلات و تشکیل باند سرقت توسط زنان کولی اقدام به سرقت منزل در کرمان می کردند و اموال مسروقه و طلاجات سرقتی را به مخفیگاهشان در استان های غربی انتقال و می دادند.

روانبخش گفت: اعضای این باند تا کنون به انتقال 2 کیلو طلاجات مسروقه به مخفیگاهشان در استان های غرب کشور نیز اعتراف کردند.

وی بیان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از مشارکت و همراهی خوب شهروندان در توجه به هشدار های انتظامی، از شهروندان خواست از نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منزل و در یک مکان مشخص خودداری و آنرا به صندوق امانات بانک بسپارند که امید است با مدنظر قرار دادن هشدار های انتظامی شاهد امنیتی مطلوبی در شهر کرمان باشیم.

کدخبر: 75072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟