سگ آزاری که با یک شوخی شروع شد + فیلم
حجم ویدیو: 3.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

هیچ کس نبود که این فیلم را ببیند و از حادثه ای که برای سگ رخ داده ناراحت نشود و اعتراض ها تا جایی پیش رفت که مرد حیوان آزار در ویدیوئی با ابراز پشیمانی از کرده اش عذرخواهی کرد.

در این ویدئو دیده می شود یک سگ که به گفته صاحب آن اول سفید بود با استفاده از رنگ شیمیایی و دستگاه ویژه رنگ پاشی که بخاطر فشار باد دردزا نیز است به رنگ قرمز در می آید و مرد جوان طنابی آبی رنگ را نیز به دور گردن این حیوان بسته است و به همراه دوستش سگ قرمز را با طناب کنترل می کند تا مبادا فرار کند.

در طول این فیلم صدای ناله های سوزناک این سگ به وضوح شنیده می شود و عجیب اینکه هیچ کس اعتنایی به این ناله ها ندارد و به سگ آزاری دست می زند. با انتشار این فیلم تکاندهنده در تلگرام کسانی که آنرا تماشا کرده اند اعتراض های شدیدی نسبت به این سگ آزاری داشته اند و اقدام مرد جوان را بسیار غیراخلاقی و نادرست دانسته اند. با بالا گرفتن این اعتراضات جوان خاطی به انتشار ویدئویی پرداخت و تمام قد عذرخواهی کرد و گفت: من اشتباهی این ویدئو را در یک گروه شعر به اشتراک گذاشتم و از آنجا در بین مردم دست به دست چرخید.

وی ضمن عذرخواهی از مردم ادامه داد: من به هیچ عنوان نمی خواستم حیوان بیچاره را مورد اذیت و آزار قرار دهم فقط قصدم این بود که با این رنگ همه جا این سگ را بشناسند.

کدخبر: 74939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟