حمله مرگبار خواستگار متاهل به خانم مدیر + عکس

ساعت یک و نیم بامداد 27 اسفندماه سال گذشته ماجرای کشف جسد متعلق به زنی49 ساله به نام مریم . م که در محل کارش واقع در میدان انقلاب به قتل رسیده بود ، به پلیس آگاهی تهران مخابره شد .

وقتی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران تحقیقات کلید خورد کارآگاهان پی بردند دختر مریم بواسطه غیبت دو روزه ی و عدم پاسخگویی مادرش به تماس های مکرر تلفنی وی ، به محل کار مادر خود مراجعه کرده وبا توجه به عدم باز کردن در از سوی قربانی ، دخترش با شماره تلفن 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده است که مأموران کلانتری 148 انقلاب بلافاصله در محل حاضر و با انجام هماهنگی قضایی ، پس از حضور تیم آتش نشانی در محل وارد دفتر محل کار مقتوله در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی - تجاری می شوند و جسد مریم را در داخل آشپزخانه پیدا می کنند .

بررسی های میدانی کارآگاهان حکایت از آن داشت که مریم با فرد یا افرادی درگیر و هدف اصابت دو ضربه چاقو از ناحیه پهلوی سمت چپ قرار گرفته است .

ازسوی دیگر پارچه ای نیز به دور گردن و دهان مریم بود که پلیس احتمال داد عاملان جنایت به قصد جلوگیری از شنیده شدن صدای مقتوله از آن استفاده کرده اند واز آنجاییکه هیچگونه آثاری مبنی بر شکستگی دروقفل های شرکت وجود نداشت شکی نماند که قاتل آشنا بوده است. دختر مریم پس از حضور در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از حدود سه سال پیش مادرم اقدام به تأسیس شرکتی خدماتی در محدوده میدان انقلاب کرد . بعضی اوقات مادرم به علت فشردگی کار ، در همان محل شرکت استراحت می کرد و به خانه نمی آمد ؛حتی برای این کار نیز اتاقی را در داخل شرکت برای استراحت خود پیش بینی کرده بود ؛ به همین علت در روز اول که مادرم به خانه نیامد ، فکرکردم که داخل شرکت مانده و آنجا در حال استراحت است ؛ روز دوم نیز چندین بار با شرکت و تلفن همراه مادرم تماس گرفتم اما همچنان پاسخگوی تماس های تلفنی من نبود ! تا اینکه تصمیم گرفتم به شرکت مراجعه کنم و ... " .

شناسایی متهم:

کارآگاهان جنایی در نخستین اقدام با شناسایی ده ها کارگر و نیروی خدماتی شرکت خدماتی متعلق به مریم، به تحقیق از تمامی آنها پرداختند ؛ طی انجام تحقیقات ، کارآگاهان با بررسی اظهارات تمامی نیروهای شرکت اطلاع پیدا کردند که یکی از نیروی خدماتی شرکت بهنام "بهروز . س" 37 ساله به خانم مدیر علاقه مند شده و حتی به او پیشنهاد ازدواج داده است.

با شناسایی "بهروز . س" ، تحقیقات از وی در دستور کار قرار گرفت اما کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که همزمان با روز کشف جسد ، بهروز نیز از خانه اش واقع در یک پانسیون شبانه روزی ویژه آقایان در محدوده میدان انقلاب ناپدید شده و تلفن همراهش نیز خاموش است.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته پیش بینی شده در ساختمان محل وقوع جنایت و سایر مراکز تجاری و مسکونی محدوده وقوع جنایت ، موفق به شناسایی یک پژو 405 سبز رنگ شدند که دوروز پیش از پیدا شدن جسد خانم مدیر در برابر ساختمان شرکت وی توقف مرموزی داشته است.

وقتی مشخص شد که بهروز صاحب این خودرو است وی به عنوان متهم اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفت. کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود و با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که "بهروز .س" ازدواج کرده و دارای دو فرزند است و اعضای خانواده اش در یکی از شهرهای غرب کشور زندگی می کنند.

همچنین بررس سوابق بهروز نشان داد که وی از مجرمین سابقه داری است که تاکنون دو بار به اتهام سرقت و ایراد ضرب و جرح دستگیر و روانه زندان شده است.

با توجه به زندگی پنهانی بهروز و حتی عدم مراجعه وی به اعضای خانواده اش در غرب کشور ، اقدامات خاص پلیسی جهت دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت ؛ سرانجام کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که بهروز با مشخصات مجعول بار دیگر در شرکتی خدماتی ، ای نبار در محدوده سعادت آباد مشغول به کار شده است

با شناسایی دقیق محل شرکت خدماتی در محدوده سعادت آباد ، کارآگاهان جنایی روز 28 اردیبهشت ماه او را دستگیر کردند. "بهروز . س" که پس از دستگیری و روبرو شدن با دلایل و شواهد غیر قابل انکار چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل مریم اعتراف کرد.

بهروز در اعترافاتش به کارآگاهان گفت:"از چندی پیش به مریم پیشنهاد ازدواج داده بودم اما او از همان ابتدا با این پیشنهاد مخالفت کرد تا اینکه شب جنایت ، با اطلاع از این موضوع که وی برخی شب ها در شرکت می ماند به نزد او رفتم تا بار دیگر درخواست ازدواج خود را تکرار کنم که این بار وی به شدت با من برخورد کرد به گونه ای که در برابرش تحقیر شدم . ناگهان با او درگیر شدم ؛ با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم ، چند ضربه به او زدم ؛ زمان درگیری ، برای آنکه مانع از کمک خواستن مریم شوم ، پارچه ای را به دو دهانش انداخته بودم و پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از ساختمان خارج و با ماشین شخصی ام از محل متواری شدم".

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده در پرونده و اعتراف بهروز به جنایت وی برای افشای جزییات بیشتری از اقدامات تبهکارانه اش تحت تحقیق قرار دارد.

کدخبر: 74897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟