نگاه سنگین مرد در خانه زن شوهردار رنگ خون گرفت / جسد این مرد را در بیابان سوزاندند

ساعت 6 عصر 11 اسفند ماه سال 86 ماموران کلانتری 117 در حال گشت زنی در بزرگراه تهران- قم بودند که با آتش سوزی مرموز در کنار بزرگراه روبرو شدند وزمانیکه به نزدیکی آتش رسیدند خود را در برابر جسد سوخته شده مرد جوانی دیدند.بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 10پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه این جنایت سوخته وارد عمل شدند و با توجه به اینکه هیچ مدرک شناسایی همراه جسد نبود تحقیقات ابتدایی روی شناسایی قربانی این جنایت متمرکز شد.کارآگاهان دراین مرحله به سراغ پرونده های گمشدگان رفته و خیلی زود به زن جوانی رسیدند که یک روز قبل از پیدا شدن جسد با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن شوهر 45 ساله اش خبر داده بود.زن جوان زمانیکه در برابر جسد سوخته مرد ناشناس قرار گرفت باتوجه به ساعت و لباس ها شوهرش را شناسایی کرد.ماموران در این مرحله شماره تلفن قربانی جنایت را بررسی کردند و به زوج جوانی به نام اصغر و سودابه رسیدند که آخرین بار آنها با احمد تماس داشته اند.

این زوج جوان خیلی زود دستگیر شدند و ادعا کردند که احمد قصد خرید قاب عکس هایمان را داشت و چند روز پیش نیز برای دیدن ما به خانه مان آمده بود و پس از چند روز با وی تماس گرفتیم و پذیرفتیم قاب عکس هایمان را به قیمت پیشنهادی بفروشیم و دیگر خبری از وی نداریم.

بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات زوج جوان دستور آزادی آنها را صادر کرد و در تحقیقات بعدی مشخص شد که از قربانی جنایت نیز سرقت شده است. با گذشت 2 سال از تحقیقات پلیس به هیچ سرنخی نرسید و خانواده قربانی جنایت با حضور در دادگاه خواستگار رسیدگی به آن شدند تا اینکه شعبه 1144 دادگاه عمومی دستور پرداخت دیه از بیت المال را صادر کرد. این پرونده در یک قدمی بسته شدن بود که 24 بهمن ماه سال 91 مردی با مراجعه به پلیس شهر چالوس پرده از راز جنایتی پنهان برداشت. اصغر به ماموران گفت: سال 86 همسرم سودابه مردی به نام احمد رابه قتل رساند و پس از آن به شهر چالوس رفتیم و درآنجا زندگی می کردیم اما همسرم به تازگی با مرد تبهکاری آشنا شده ودیگر به من و زندگی اهمیت نمی دهد وتنها مانده ام.
بدین ترتیب سودابه 35 ساله نیز دستگیر شد و ابتدا ادعای بی گناهی کرد اما وقتی دید همسرش پرده از راز قتل برداشته لب به اعتراف گشود و راز کشتن احمد را برملا کرد .

این زن در اعترافات ابتدایی ادعا کرد که احمد قصد آزار و اذیت مرا داشت که من وی را با ضربه های چاقو به قتل رسانده و با همدستی مردی به نام سعید جسدش را بزرگراه تهران - قم به آتش کشیدم. تیم پلیسی خیلی زود برای دستگیری همدست این زن جوان وارد عمل شدند اما مشخص شد که سعید پس از گذشت چند ماه از قتل احمد در جریان یک تصادف به کام مرگ فرو رفته است. این پرونده در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و سودابه زمانیکه در جایگاه دفاع قرار گرفت ادعای تازه ای کرد. زن جوان به قاضی دادگاه گفت: احمد چند روزقبل از کشته شدن برای دیدن قاب عکس ها به خانه مان آمد و قرار شد ما برای فروش با او تماس بگیریم. همسرم معتاد بود وپول نیاز داشتیم که چون می دانستم احمد برای خرید با پول می آید با او تماس گرفتم و خواستم تا برای خرید قاب عکس ها به خانه مان بیاید.
وی ادامه داد: وقتی احمد به خانه آمد شوهرم نبود او نگاه های سنگینی می کرد همین کافی بود تا با احساس اینکه وی قصد مزاحمت برای من دارد و وسوسه پول هایش در فرصتی مناسب او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. این زن قاتل گفت: پس از قتل به کمک سعید، جسد را در بزرگراه تهران قم آتش زدیم و وقتی همسرم با خبر شد از وی خواستم سکوت کند و برای ادامه زندگی به چالوس رفتیم. قاضی عزیز محمدی رییس دادگاه و4 قاضی مستشار پس از شنیدن اظهارات متهم وارد شور شده و سودابه رابه خاطر قتل وجنایت بر میت به قصاص نفس- اعدام- محکوم کردند و این حکم در شعبه 16 دیوان عالی کشور تایید شد. سودابه که تا یک قدمی چوبه دار پیش رفته بود از اولیای دم خواستار فرصت شد تا شاید بتواند رضایتشان را جلب کند.
بنا به این گزارش، خانواده قربانی جنایت با دریافت 150 میلیون تومان در شعبه اجرای احکام دادسرای ناحیه 27 تهران رضایتشان رابرای بخشیده شدن سودابه اعلام کردند.

کدخبر: 74317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟